VILKEN TRÅKIG DAG

Dagarna går såååå sakta... Vill lägga mig ner och vakna när något roligt händer igen men det går ju inte. Idag var jag i skolan av någon konstig anledning, bland annat för att planera det här med texten på lakanen som ska hänga på flaket. Orkar ärligt inte lägga mig i ens, det får bli som det blir. Jag kommer vara full och lycklig oavsett. Fixade sedan papperstallrikarna där det står "Klassens" med Miranda. Vill inte vara negativ men har verkligen noll tagg över varken balen eller studenten, men det kanske är bäst så? Blir inte dagar då man inte har några förhoppningar eller förväntningar bäst? Så är det för mig iallafall! Det är mycket som händer runtomkring mig just nu, väldigt personliga saker som jag önska att jag kunde skriva ut men kommer inte att göra det. Kanske kommer en vacker dag i framtiden då tiden är inne för det men just nu är allt bara knas.
 
Är klar med allt i skolan, har väl varit så i någon vecka. Kommer få F i idrott men det visste jag, jag har skapat mitt fina F med mening på grund av vissa starka anledningar. Är och har annars varit jätteduktig när jag väl varit med, tillochmed läraren har konstaterat det men vad fan får man för det. Aja, skittråkigt för er att läsa om min skola och lärare va? Som sagt, mycket i huvudet just nu. Goodnight. ♥
Allmänt, Tankar | |
Upp