I NEED HELP

 
Godmorgon! Längtar så mycket tills mitt pass är över idag för är nämligen ledig imorgon och hela helgen sedan. Igår var fotografen här och tog bilder på huset eftersom att vi ska sälja det så antar att mina lediga dagar kommer gå åt att fixa det igen, började alltså fixa mitt rum kvällen innan och gissa om jag var sur och stressad?! 

Vi har haft någon slags designer eller något här hemma som sagt åt oss vad vi ska fixa till fotograferingen för att det ska bli bra bilder och det var en del ska jag säga er, vi fick bland annat inte ha några synliga papperskorgar, växter överallt och det skulle verkligen vara sterilt typ. Där var jag kvällen innan, fick packa ner halva min garderob, ta bort allt små plock. Designern hade sagt "ta bort vardagen i hemmet". Omg, det är jobbigare än vad man tror, vi bort ju fortfarande här och kommer att göra det i fem månader till ungefär så att plocka bort allt för några timmar var stressigt. Har ännu inte tagit fram allt igen så det får väl bli mitt projekt dessa dagar. Jag ska även.......... rensa min garderob, IGEN! Jag hittar inga kläder och har inget att ha på mig om dagarna för att jag har för mycket kläder så jag har fan ingen aning om vad jag har. Ingen människa behöver såhär mycket grejer som jag har. Jag blev jättearg på mig själv när jag plockade ner allt, googlade tillochmed om det fanns någonstans man kunde vända sig för att få hjälp med att sluta shoppa. Hittade inget men om någon vet, säg till. Jag skojar inte, behöver hjälp. Nu kommer jag att rensa ut majoriteten av min garderob och det är så mycket att jag inte ens orkar ställa mig någonstans för att sälja det, alla är så snåla på bagageluckeloppisar också så får väl 10-20kr per plagg vilket känns väldigt ovärt.. Har dock bett några komma över någon dag för att bara plocka på sig det som de vill ha gratis, sedan får jag väl sälja resten. Men som jag sa, det är så mycket så att jag inte orkar sälja.
 
 
Allmänt | |
Upp