DET BLIR INGEN AW IDAG

Igår så kom vi fram till att ställa in AWn som skulle varit idag då det har varit lite folk sjuka. Jag var ju taggad men samtidigt är det skönt att få stanna hemma istället också! På kvällen igår så kom min bror och hans tjej Ellen över. Vi köpte mat från Raffes och så hyrde vi den nya Paranormal Activity från SF Anytime. Den var faktiskt riktigt bra! Kan tipsa den! Den heter "Paranormal Activity: Next of Kin". Efter att dem hade gått så var jag faktiskt uppe och försökte komma på lite julklappar som jag kan ge till folk i min närhet. Fick beställt några, beställde även imorse så nu är det inte många kvar! Blir helt pirrig av stämningen som är runt jul, ännu mer nu när man har barn! 
 
Jag och min kära innan promenad igår!
 
Imorse gick jag upp och åt frukost medan killarna sov vidare en stund. 
 
Jag och Oscar var på ett pass på gymmet, under tiden så började det snöa! Efter träningen så gick vi och handlade lite. 
 
Efter lite käk och en dusch så satte jag igång med att baka, har sett en video på Instagram på något som kallas för Saffransmums (klicka här för recept). Har sedan dess varit så sugen och med tanke på att det är första advent imorgon så kände jag att det var passande att baka det idag, ännu bättre var ju att det även började att snöa! Nu kikar vi igång julen ordentligt! Min saffransmums står just nu i kylen för att stelna i någon/några timmar. 😍
 
Allmänt | |
Upp