GODMORGON!

Gick upp vid fyra imorse (inatt?) för att åka till gymmet med Oscar. Vi solade en stund sedan körde vi rygg och lite biceps. Dagarna flyger verkligen förbi och på lördag så åker vi upp till Stockholm för att stanna tills på söndag någon gång. Jag blir nämligen 22år på söndag. Kan inte förstå att lilla jag blir 22år? Jag och Oscar pratade om det att vi måste se ut som snorungar när vi är i stan tillsammans eller på bio eller något annat, ni vet ett ungt par i 15-årsåldern, haha.. Jag tror inte att jag kommer att se så mycket äldre ut förrän jag kanske blir trettio eller något. 
 
Nej men jag är sjukt taggad på Stockholm, lite shopping, god mat, en snabb weekend och sedan har vi även bokat bord på ett café, kan ni gissa vad för café? Det var min önskan... Det är kopplat till katter. 😉 Nu tänkte jag ta mig en dusch, fixa mig lite och få i mig något gott innan det är dags för jobb. Var så otroligt produktiv igår, tränade, städade rummet, fixade mina naglar och sedan jobbade jag kväll. Känner att gamla produktiva, duktiga Nina sakta men säkert hittar tillbaka när våren och solen närmar sig. Skönt!

Allmänt | |
Upp