JANUARI, FEBRUARI & MARS 2017

Tänkte påbörja den typiska tillbaka-blicken som alla bloggare gör på året som gått. Hände och händer inte så mycket i mitt liv så har valt ut det som är värt att nämnas igen, typ. 
 
Januari:
 
Firade in det nya året i Teneriffa tillsammans med min mamma, pappa och bror. Jättelugn nyår, vi spelade minigolf och gick sedan för att sova hyfsat tidigt eftersom att vi skulle åka hem dagen efter. Vakande med, vad jag på riktigt tror var någon sorts migränanfall. Kunde knappt somna för jag huvudet bultade så lyckades väl somna någon timme och vaknade sedan med ännu värre huvudvärk, grät nästan, var illamående och var nära på att spy hela morgonen. Menmen, väldigt skön semester men inget slår ju favoritstället - Menorca.
 
Fotade en del för XLNC, tycker att det är kul men har knappt tid längre. :( Fotar knappt för bloggen ens.
 
Mår nästan dåligt när jag ser den här bilden. Till alla er som går i gymnasiet, tacka Gudarna om ni inte behöver gå igenom U fucking F (UF)! Jag har gått igenom det och än idag så mår jag dåligt när jag tänker på det. Vi hade värsta idén men det gick åt skogen och hela processen av det hela blev jobbig. Vill inte gå in mer på det för jag tar det personligt. Lol.
 
Februari:
 
Ja ni.. Man kan ju säga att början på 2017 inte var lätt för mig. Det är inget som jag tänkt på förrän jag nu tittar tillbaka. Här, i Trollhättan för att shoppa på Junkyard. Hit led jag, led i dagar utan att veta vad felet var. Efter ett besök hos Vårdcentralen i bokstavligt talat sista minuten (annars hade jag inte blivit botad) så fick jag reda på att jag hade bältros i huvudet och på halsen. Hade gått i skolan och försökt leva mitt liv som en normal människa. Hahah, ibland är jag en savage.
 
Man kan inte säga tona elle färgade men jag gjorde mitt hår rosa med hjälp av ett balsam från Maria Nila. Det var en färg som gick bort efter några duschar. Tror färgen tog lite för mycket på mitt hår för min smak men när den hade gått ut lite så gillade jag det.
 
Mars:
 
 
Åkte upp till Oslo med Oscar och några kompisar. Bodde på Hostel en natt och gick på Drake konsert. Skulle typ säga att detta är årets händelse! Hela resan var så jävla rolig.
 
ÅÅÅÅhh neejj. UF-mässan. Ni vet nog vad jag tyckte om den.
 
Påbörjade min sista praktik genom skolan på Akademibokhandeln. Läste väldigt mycket under denna period, miss it.
 
Jag och Oscar gjorde en gemensam tatuering. En pyramid, för er som på något sätt lyckats missa det.
 
 
 
Allmänt | |
Upp