DÅ VAR DET DAGS IGEN

Hej! Det har varit några hektiska dagar här hemma, vi skulle kolla om Dylan verkligen var känslig mot (antagligen) mjölkprotein och testade med att provocera det med en annan ersättning och igår var det kaos. Han började att bli gnällig redan vid 10-tiden på morgonen och sedan eskalerade det mer och mer. Han skrek i flera timmar! Ringde BVC idag och har nu fått recept på den mjölkfria ersättningen. Vi fick en helt annan Dylan här hemma med den, 3-4 kvällar utan skrik och en nöjdare bebis under dagarna. Han blir ju snart tre månader också och med Lincoln vet jag att det gick över på bara en dag till en annan. Vi misstänker att det var kolik med Lincoln, även denna gång också. Eller vad är kolik? Ett samlingsord typ? Otur men det går över och då är allt bortglömt. 
 
Jag har idag varit hos frisören och gjort en stor förändring igen! Känns som att jag ofta låter mitt hår växa ut och bli sjukt långt och sen bestämmer mig för att klippa av det mesta. Ber alltid om att få bli så kall som möjligt i håret också! Är jättenöjd! 
 
Annars har det inte hänt så mycket annat, besökte glassbilen igår igen. Får passa på nu för visst kommer den bara under sommaren? 
 
Här har ni före och efter bilder på håret:
 
Allmänt | |
Upp