DRAKAR

 
Igår var vi tillsammans med Oscars föräldrar i Frölunda för att titta på en tillfällig utställning som var i Ruddalens ishall, Megalodon Creations tror jag att de som hade utställningen heter, om jag uppfattat det rätt, haha! Det var iallafall massa drakar. Det tog en stund innan Lincoln vågade komma upp från vagnen men då ville han helst vara i någons famn och sedan tog det ytterligare en stund innan han vågade sig ut på golvet. Inte så konstigt, till och med jag tyckte att många av dem såg sjukt verkliga ut! Där var vi en stund, det var inte jättestort och fanns inte jättemycket att göra om jag ska vara ärlig men det visste jag sedan innan, tyckte bara att det skulle vara lite kul att göra något annat än att bara vara hemma, speciellt nu när det är hyfsat dåligt väder hela tiden. Lincoln tyckte att det var kul iallafall och det är huvudsaken! Såg nämligen att min morbror och hans familj hade varit där på Instagram och frågade vart det var och då sa hon även att det inte var så stort och helt ärligt inte fanns så mycket att göra. Julie visste också någon som varit där som sa samma sak. 
 
Efteråt åkte vi till Frölunda Torg för att köpa med oss mat och åka hem till oss. Det blev Adams Café! Köper inte där ofta men det är så gott! Älskade ju "Paprika" som fanns på Backaplan och ett tag fanns det ju även i Nordstan men det gick ju i konkurs, man kunde mixa sin egen sallad och det kan man även göra på Adams Café. Känns dock som att det finns ganska få ställen som man kan göra det på och som är bra. 
 
Vi alla åt här hos oss, lekte med barnen och Dylan var så nöjd! Blev inget skrik alls igår! Satt och väntade på det men kom aldrig. Herregud vad kvällarna känns annorlunda utan det, skönt för oss alla. ♥
 
Blöjbyte tillsammans. ♥
 
I fredags var det ju fotbolls VM, Sverige mötte Japan. Jag pratade med pojkarna dagen innan och sa att jag ville ha lugn och ro i 90 minuter för att kunna se den, först halvlek gick sådär. Lincoln får ju för sig tusen olika grejer för att få min uppmärksamhet, saker som han aldrig gjort tidigare, haha! Fick tillslut ta legot till vardagsrummet för att sitta och leka med honom samtidigt. Försökte natta honom under halvleken men det vägrade han men han var lite lugnare under andra perioden då han var trött. Dylan däremot sov igenom hela matchen. När matchen var slut så tog jag på oss alla lite kläder och gick ut på en kort sovrunda. Lincoln somnade i vagnen redan på väg ner i hissen. 
 
Allmänt | |
Upp