LATELY

Har försökt titta på lite fotboll nu i slutet av VM så har dragit fram Lincolns bobby car, cykel, klistermärken som han kan sätta på dem, ta av, sätta på, ja ni förstår! Det har funkat bra! Som tur är så är de stora matcherna i helgen då Oscar också är hemma. Dock kommer vi att vara upptagna både lördag och söndag men får väl sätta på i bakgrunden! Annars går det riktigt bra här hemma, Dylan blir bättre och bättre för varje dag, lugnare, mer harmonisk, mer med, mer människa helt enkelt! Om det inte blir något skrik ikväll så är vi nog inne på dag/kväll 4 utan gallskrik *peppar peppar ta i trä*. Det är kul hur fort man vänjer sig och glömmer bort det "jobbiga". Jag läste min egna blogg lite igår (hehe) och tittade på inläggen för ett tag sedan när jag inte visste att jag hade borrelia, hur jobbigt allt var, hur nere jag var, ledsen, trött och allt vad det var. Usch vilken hemsk start det var på tvåbarnslivet. Känner mig för övrigt helt återställd om någon undrar! 
 
Idag passade jag på att lägga upp lite mer plagg på Vinted medan de sov samtidigt för en gångs skull. Oscar åkte iväg med barnen nu på eftermiddagen så jag är helt själv för första gången sedan Dylan kom. Det känns jättekonstigt men också skönt och behövligt! Har plockat undan alla leksaker som ändå kommer ligga överallt när de kommer hem igen, plockat undan i köket, skickat iväg ett paket, hämtat paket, packat ett till paket som ska skickas och nu sitter jag här. Tänkte slå in Lincolns födelsedagspresenter men var tvungen att tvätta en och diska en som nu står på tork. Köpte nämligen två grejer till honom från Sellpy men mer om det i nästa inlägg! 
 
Vår lilla kille som äntligen börjar få mer ordning på magen. ♥
 
I söndags var William och Emma förbi med sin son Otto. Vi skulle ju till Malmö tidigare i sommar som inte blev av pga sjukdom. De fick doppresenten nu istället då! Otto blir ett halvår snart så köpte lite goda klämmisar, någon puré, haklapp, en jättegullig mugg som ser ut som ett ekollon, en tallrik med tillhörande bestick och en bitleksak! Perfekta presenter för någon som blir ett halvår om man frågar mig. Just det! Lådan fick de även också, kan typ inte bli för många förvaringslådor när det kommer till barn och leksaker, haha!
 
Kan inte förstå att vi har två barn!! Två söner! Som jag alltid tänkt mig. Att jag kommer få söner alltså. Lincoln är så hjälpsam och förstående här hemma, han vill gärna att Dylan ska vara med när vi leker också. ♥
 
Vi var ju och tittade på drakar i lördags? Gud, nu är jag inte säker på vad vi gjorde på lördagen och vad vi gjorde på söndagen... Jaja, skitsamma! Vi köpte med oss ett ägg som kläcktes i vatten under några dagar och ut kom en drake eller dinosaurie? Är inte säker, haha! Lincoln var lite rädd men nu älskar han att leka med den.
 
Allmänt | |
Upp