SOMMAREN 2018?

(DETTA SKULLE PUBLICERAS FÖR NÅGRA DAGAR SEDAN MEN HANN INTE RIKTIGT MED)
 

 
Okej vem sa att denna sommaren skulle bli som 2018? Alltså vet ni hur mycket sommarkläder jag laddade upp med där i maj-juni då det var ganska varmt och jag hade inget som passade pga nyförlöst! Mycket har fortfarande prislapp kvar.. Det verkar som att hela Sverige har bjudit på regn i flera veckor, likaså här i Göteborg. Lite soligt har det väl varit emellanåt men knappt någon värme. Jag känner mig lurad. Julie (Oscars mamma) har nu avslutat sin semester, hon har på riktigt varit här och hjälpt mig dagligen under sin semester och det är jag evigt tacksam för! Det är inte förrän nu de senaste dagarna som det känns som att allt faller på plats mer och mer för varje dag. Vi har hittat en bra sovrutin, vi alla sover tillsammans, Lincoln mellan oss och Dylan i sin säng bredvid. Jag upplever att jag sover som bäst så för tillfället. Dylan är inte knappt gnällig om dagarna längre är som jag skrivit så många gånger fortfarande skrikigt på kvällen/tidig eftermiddag ca 1 timme. När hela dagen har gått bra och han har varit tillfreds så känns det inte jättejobbigt att det kommer en timme som är mer intensiv på kvällen. Vi ska hålla ut i två och en halv vecka till sedan är han 3 månader och då brukar det gå över annars tar vi det vidare. Har jag skrivit det här innan? Känns som att det enda jag skriver om men det är så mina dagar och mitt liv ser ut just nu. Allt kretsar kring barnen, eller det mesta iallafall! 
 
Känns ändå helt okej på ett sätt att det varit en kall och kass sommar. Hade inte kunnat spendera mycket tid ute om dagarna ändå för Dylans skull, nästa sommar blir nog annorlunda, tänk att båda barnen kommer springa runt tillsammans då! Helt sjukt! ♥ 
 
Tyckte det var lite roligt när jag såg att Lincoln hade denna bok. Vi hade en adventskalender för honom förra året med pixiböcker så har inte lagt alla 24 böckerna på minnet men denna tog han fram häromdan och vet ni vad Lincoln säger mest om dagarna? "Vad var det?", haha han säger det till allt!
 
Försöker lägga Dylan platt på rygg lite mer, han avskyr det nämligen.
 
Allmänt | |
Upp