HAFSTEN

Heeeej! Var ett tag sedan! Dagarna går så fort och nu har Oscar nyss haft en långhelg här hema så vi alla har varit tillsammans. Skönt! I fredags åkte vi till Hafsten i Uddevalla, det är en camping som jag var på ibland när jag var yngre. Den bästa campingen om man frågar mig! Mina föräldrar hyrde en stuga så där bodde vi alla tillsammans, jag, Oscar, barnen, mina föräldrar och min bror. Som ni vet så har Dylan varit en skrikig bebis sedan han blev typ 3 veckor eller något och denna helg var inget undantag... Men vi fick göra det bästa av situationen! Tur hade vi med vädret och det kändes som ett bra avslut på sommaren. Sommaren som har kommit nu? Haha, har varit så varmt de senaste dagarna.
 
Dagen vi kom fram så hade vi strandbastu bokad mot kvällen, det blev ett dopp, tror det var andra eller tredje doppet för i år och troligtvis sista. In i bastun snabbt, Lincoln fick även testa för första gången sedan drog jag och mamma tillbaka till stugan med barnen. Dylan var som sagt inte på sitt bästa humör så det fick bli en snabb visit i bastun innan vi fick dra. Min bror, Oscar och pappa stannade nästan hela tiden ut. Den var bokade fram till 22 och när de kom tillbaka hade ungarna fortfarande inte kommit ner i varv, haha! 
 
På lördagen, vår enda heldag, vaknade Lincoln tjugo över 6 ungefär. Vi var inne en stund medan alla andra sov innan jag bestämde mig för att gå ut med honom då han hade så mycket energi. Vi gick ut och utforskade lite tills jag hämtade vagnen, då hängde även Oscar och Dylan med oss. Vi gick runt lite på campingen och området omkring. Tillbaka i stugan åt vi frukost, vädret hann spricka upp och vi gav oss ut igen. Barnen sov och när de vaknade var det glasspaus. Tog oss tillbaka till stugan för lunch, grillat blev det och Lincoln lekte med vattenballonger i evigheter! Han var så glad! ♥ På eftermiddagen hade vi bokat bord på restaurangen som fanns där. Lincoln var så duktig! När jag skulle lyfta upp honom ur vagnen så sa han "sitta äta där" och pekade på stolen. Trött var han men var som sagt jätteduktig! Tog inte lång stund för honom att somna när det väl var dags. Söndagen hann jag i princip vakna och packa innan vi åkte hem igen. Med två barn, speciellt med en på tre månader så var det så skönt att komma hem! Tror Dylan också tyckte det, han sov i flera timmar, haha. Stackarn, tror dock inte det handlar om att han har ont i magen längre. Han är nog bara känslig mot mycket nya intryck och när han blir trött har han svårt att komma ner i varv.
 
Det var några stugor som satt ihop, vi hade den längst till vänster närmast havet!
 
Morgonen vi gick runt.
 
Ett dopp innan bastun.
Glasspaus i värmen.
 
Tänk att nästa sommar springer pojkarna runt tillsammans! Svårt att föreställa sig men det är sjukt hur en människa utvecklas på ett år!
 
Allmänt | |
Upp